گزارش‌هایی از دوربین پاپ آپ سامسونگ منتشر شد
نوشته شده توسط : ساحل

اطلاعاتی از دوربین پاپ آپ سامسونگ منتشر شده است و احتمالا در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های سامسونگ با استفاده از این نوع دوربین باشیم.

شیائومی تنها شرکتی نبوده که از دوربین پاپ آپ در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه گوشی‌های سامسونگ با از استفاده این نوع دوربین منتشر شده استدر این گزارش‌ها ذکر شده است که سامسونگ در حال کار روی صفحه نمایشی بدون بریدگی (برای قسمت دوربینبوده و این بدان معنی است که سامسونگ نیز از دوربین پاپ استفاده خواهد کرد.

اطلاعاتی از پتنت (طرحجدید سامسونگ توسط WIPO (دفتر جهانی کالاهای مبتکرانهدر اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر شد که یک گوشی سامسونگ را با دوربین پاپ آپ نشان می‌داد و این می‌تواند عرضه گوشی بعدی سامسونگ را با این دوربین تایید کنید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

اکنون به لطف ارائه طرح‌های سه بعدی Lets Go Digital و Concept Creator رندرهایی از این گوشی منتشر شده که می‌توانید تصاویر آن‌ها را در ادامه ببینید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

این طرح با طرح گوشی Asus ZenFone 7 Pro که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد تفاوت چندانی ندارد، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این دوربین پاپ آپ عملکردی مشابه گوشی Asus ZenFone 7 Pro خواهد داشت. به لطف دوربین‌های پاپ آپ دیگر بریدگی برای قسمت دوربین در صفحه نمایش این گوشی وجود نخواهد داشت، این باعث می‌شود تا صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید و همچنین کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی بسیار بیشتر خواهد بود.

در این تصاویر دوربین‌های سه گانه را مشاهده می‌کنید که از آن‌ها به عنوان دوربین اصلی (دوربین قرار گرفته در پشت این دستگاه) استفاده می‌شود و در صورت نیاز به دوربین سلفی ماژول آن بالا آمده و یک دوربین سلفی نمایان می‌شود.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

البته ناگفته نماند که این تصاویر رندر بوده و وجود این نوع دوربین در گوشی‌های سامسونگ فعلا در حد یک شایعه باقی خواهد ماند، استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های سامسونگ توسط این شرکت چندان هم بعید نیست، زیرا سامسونگ در زمینه تکنولوژی‌های مختلف همیشه پیشتاز بوده است.

دوربین‌های پاپ آپ در گذشته دارای مشکلات فراوانی بودند، اما با گذشت زمان شرکت‌های مختلف این مشکلات را برطرف کردند و با توجه به پیشرفت لولاهای گوشی گلکسی زد فولد ۲ نسبت به گلکسی زد فولد این احتمال وجود دارد که سامسونگ از فناوری جدیدی در دوربین پاپ آپ خود استفاده کند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/487827/samsung-pop-up-camera-details/





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: